Odpowiedzi

2009-11-21T11:07:05+01:00
A-dlugosc
b-szerokosc

a = b + 20
ab = (a-1)(b-1) + 79

(b+20)b = (b+19)(b-1) + 79

b² + 20b = b² -b +19b -19 +79
b² +20b -b²-18b = 60
20b = 60
b = 3
a= 3+20 = 23

odp: Dlugosc to 23metry a szerokosc 3 metry.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T11:11:46+01:00
Szerokość---b
długość---b+20
szerokość wewnętrznego prostokąya---b-2
długość wewnętrznego prostokąta---b+20-2=b+18
b(b+20)-(b-2)(b+18)=79
b²+20b-b²-18b+2b+36=79
4b=79-36
4b=43
b=10,75
szerokość===10,75m
dlugość---10,75+20=30,75m
4 3 4
2009-11-21T11:18:10+01:00
X+(x+20)= 79+(x-2)(x+18)
x²+ 20x= 79+x²+18x-2x-36
4x=43
x=10,75m
x+20= 30,75m

odp. Szerokość skweru 10,75m, a długość 30,75m.
1 1 1