Odpowiedzi

2009-11-21T11:03:24+01:00
Z barokowym przepychem urzadzono Wilanów , podwarszawska rezydencje Jana 3 Sobieskiego. Kosciol św. Piotra i Pawła , kościoł i klasztor w Markowicach. Najwybitniejszymi polskimi poetami barokowymi byli ; Wacław Potocki , Wespazjan Kochowski i Jan Andrzej Morsztyn.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T11:06:37+01:00
Barok
Wiek : 1600r - 1750r. (XVI i XVII w. )

Charakterystyka budowli : Okres baroku w historii trwał od 1600r., który przyjmuje się za datę narodzin opery, po śmierci największego kompozytora baroku Johanna ( Jana ) Sebasitana Bacha w roku 1750. Najważniejszymi cechami baroku pozostały : przepych, monumentalizm, dynamika i żywiołowość.

Zabytki : Wnętrza kościołów.
3 2 3