Odpowiedzi

2009-11-21T11:13:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T11:23:05+01:00
Aby przedstawienie sie odbyło należy przygotować rekwizyty i stroje dla aktorow. Cała akcja toczy sie w ciemnej kaplicy na cmentarzu , czyli potrzebne jest ciemne tło i materiały . Wystepujace aniołki powinny miec białe ubrania na wzor sukni(szatki) . Zosia wianek z ziół na głowie i suknie . Widmo i Upiór oczywiście w ciemnych strojach . Upiór powinien miec noz w sercu . Co do tła muszą byc ; duzo świec , okno , kociol z wodką i jadło w postaci paczków , ciast , mleka , owocow i jagod