Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T11:45:07+01:00
Zalety:
-klonowanie roślin i zwierząt
-uzyskiwanie ludzkich białek u bakterii
-wprowadzanie genów tzw. transgenicznych do jakiegoś organizmu
wady:
-wątpliwości etyczne
-zagrożenia terroryzmem
-wprowadzając gen w niewłaściwe miejsce można uszkodzić prawidłowo działający gen
2009-11-21T11:51:41+01:00
Inżynieria genetyczna w bardzo znaczoncy sposób godzi w uczucia moralne czlowieka. Czlowiek nie ma prawa rządzić nad życiem i smiercia. Nie po to stworzył Bóg ludzi aby teraz ten człowiek,(to stworzenie boskie jak juz wczesniej pisalem) rządziło nad życiem. Nie po to Bóg dał człowiekowi mozg,nie po to by w ten sposób właśnie go wykorzystywał.

proszz