Odpowiedzi

2009-11-21T11:31:51+01:00
Żartujesz.
Co z tobą?
Oto twoja część.
Nie wierzę w to.
Ty głupku.
Jak długa będzie podróż?
Ile kosztuje bilet w jedną stronę?
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T11:32:02+01:00
Przetłumacz na polski:
You're joking.- Żartujesz.
What about you?- Co u Ciebie ?
Here's jour change. - To Twoja reszta.
I don't belive it. - Nie wierzę (w to).
You fool.- Jesteś głupkiem. / Głupek !
How long does the yourney take? - Jak długo trwa podróż ?
How much is a return ticket? - Ile kosztuje bilet powrotny ?
1 4 1
2009-11-21T11:33:40+01:00
1 Ty chyba żartujesz.
2 A co u Ciebie?
3 Proszę, Twoja reszta.
4 Nie mogę w to uwierzyć.
5 Ty głupku!
6 Ile ta podróż będzie trwała?
7 Ile kosztuje bilet powrotny?