Odpowiedzi

  • DDK
  • Początkujący
2009-11-21T11:32:25+01:00
100m / 10s
100/10 = 10/1

10m/s = (10: 1000) : (1:3600) = 10 : 1000 * 3600 : 1 = 36 km/h
2009-11-21T11:36:34+01:00
V = s/t
V = 100m/ 10s = 10m/s

10m = 1s
x m = 3600s

x = 36000 m/h czyli 36000/1000 = 36 km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T11:38:55+01:00
Dane:
Wzór: prędkość= droga\czas
100m= 0,1 km
1 godz=3600s
10s= 1\360h
v= 0,1km*360
v= 36km\h