Przyporządkuj wymienione niżej er lub okres geologiczny odpowiedniemu wydarzeniu w dziejach ziemii :

A. tworza sie złoża węgla kamiennego
B. pojawiają sie pierwsze organizmy żywe
C.żyją olbrzymie gady (dinozaury)
D. mają początek alpejskie ruchy górotwórcze

1.prekambr 2. karbon 3. jura 4. koniec kredy 5. era kenozoiczna




Z GÓRY DZIĘKUJĘ

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T11:48:24+01:00
A. tworzą się złoża węgla kamiennego - KARBON
B. pojawiają się pierwsze organizmy żywe - PREKAMBR
C. żyją olbrzymie gady (dinozaury) - JURA
D, mają początek alpejskie ruchy górotwórcze - ERA KENOZOICZNA
2009-11-21T12:32:21+01:00