Odpowiedzi

2009-11-21T12:02:10+01:00
Duch Święty prowadzi człowieka do dojrzałości poprzez Bierzmowanie.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T12:02:17+01:00
Duch Święty zsyła na nas swoje dary. pomaga człowiekowi w rozwiązywaniu problemów, pokazuje właściwą droge. najwazniejszym momentem jest bierzmowanie- sakrament dojrzałości chrześcijanina. jest to szczególe wydarzenie. w społeczności Kościoła jesteśmy uznani za dorosłych. bierzmowanie odbywa sie za sprawą Ducha Świętego.

5 4 5
2009-11-21T12:42:28+01:00
Zesłany poprzez sakrament dojrzałości-Bierowanie,przydziela nam cechy,dzięki którym łatwiej jest nam służyć Kościołowi Katolickiemu.Dary Ducha Świętego to:
-Mądrość-Abyśmy potrafili odróżniać dobro od zła
-Rozum-Abyśmy pojęli Boże tajemnice
-Rada-Abyśmyumiejętnie sobą kierowali i siebie słuchali
-Męstwo-Abyśmy potrafili obronć się przed złem
-Umiejętność-Abyśmy żyli uczciwie
-Pobożność-Abyśmy wiernie służyli Bogu
-Bojaźń Boża-Abyśmy traktowali Boga po synowsku
3 3 3