Odpowiedzi

2009-11-21T12:31:42+01:00
Wszystkie obliczenia są w tabelce. ;)
2009-11-21T12:46:43+01:00
Dlugosc promienia: 12, 12, 11
Dlugosc okregu: 24π, 24π, 22π
Pole kola: 144π, 144π, 121π

Wzory:
dlugosc: l=2πr
pole: P=πr²
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:00:57+01:00
Długość promienia:
12 [ l=2πr
24π=2πr/2π
12=r]

11 [ P=πr²
121π = πr²/π
121 = r²
r = pierwiastek z 121
r =11]

Długość okręgu:
24π [ l=2πr
l = 2 π *12
l = 24π]

22π [ l=2πr
l = 2 π *12
l = 22π]

Pole kola: 144π [ P=πr²
P=π * 12²
P=144π]

144π [ P=πr²
P=π * 12²
P=144π]

Wzory:
długość: l=2πr
pole: P=πr²