Chcesz wynająć mieszkanie w Anglii. Umieść krótkie ogłoszenie w którym:
• napiszesz, że szukasz mieszkania do wynajęcia
• podasz na jak długo chcesz je wynająć
• podasz preferowaną lokalizację
• podasz sposoby kontaktu

2

Odpowiedzi

2009-11-21T12:19:14+01:00
Uwaga!!

Szukam mieszkania do wynajęcia na rok dla cztero-osobowej rodziny.Z dobrymi warunkami np. 3 pokojami,kuchnią i łazienką.


KONTAKT
(PODAJ NE TEL.)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T12:45:39+01:00
Looking for an apartment for rent per year for four-person rodziny.Z good conditions for example, 3 bedrooms, kitchen and bathroom.


CONTACT
(NE ENTER TEL
2 3 2