Odpowiedzi

2009-11-21T12:10:29+01:00
Proszę cytat z O.S.T.R "Mówiłaś mi, że mam się zmienić
Lecz jak to zrobić, gdy od lat sami jesteśmy w sobie uwięzieni
Komu mam wierzyć, co nazwać zaufaniem?
Czym jest honor, szacunek, duma, prawda ponad prawem
?
Nasza wieża Babel, problemów Himalaje
Hipokryzja, co nam żyć bez systemu nie daje"
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T12:11:06+01:00
"Hip Hop to dzwiek otaczjacego Ciebie swiata"

"Mamy sporo do zrobienia by świat pozmieniać

Przeszłość jest tatuażem – nikt jej nie zmaże.

Ważne że potrafimy żyć tu razem." Mezo Ważne


"Plus i minus to jedyne co widzę

Plus i minus to jedyne co słyszę

Plus i minus to jedyne czym żyje"

Wszystko ma swoje priorytety, niestety

Wszystko ma swoje wady, zalety

Hierarchia wartości, obowiązki, przyjemności

Hip hopowa podróż do przyszłości
2 5 2
2009-11-21T12:12:46+01:00
"Czy nikogo nie męczy jego własne sumienie
Totalna znieczulica na ludzkie cierpienie
Jak mawia Liroy – sztuką jest żyć
A prawdziwym arcydziełem – żyć i nie zejść na psy
To mądra myśl, bardzo mądre słowa
Niech każdy z nas je w pamięci zachowa"

"Kłopoty, zamknąć oczy, zniknąć w nocy
Uśmiech przez łzy to nic nie zmieni
Niczego nie da się naprawić, wyjaśnić, wymienić
Naszych problemów nie rozwiąże już telefon
Kolejny raz w ścianę uderzam pięścią(...)
Zostało tylko echo
Ciebie już tu nie ma, nie zmienimy już nic"
2 4 2