Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T12:11:26+01:00
980% * 2345 = 9,80 * 2345 = 22981
604% * 5443 = 6,04 * 5443 = 32875,72
221% * 2743 = 2,21 * 2743 = 6062,03
773% * 687 = 7,73 * 687 = 5310,51
515% * 8610 = 5,15 * 8610 = 44341,5
955% * 9101 = 9,55 * 9101 = 86914,55
4 5 4
2009-11-21T12:15:55+01:00
980% - x
100% - 2345

x = 22981

604% - x
100% - 5443

x = 32875,72

221% - x
100% - 2743

x = 6062,03

773% - x
100% - 687

x = 5310,51

515% - x
100% - 8610

x = 44341,5

955% - x
100% - 9101

x = 86914,55