Odpowiedzi

2009-11-21T12:21:21+01:00
W rewolucj francuskiej królowi Ludwikowi XVI ścięto głowę gilotyną i zamordowano całą jego rodzinę.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T12:21:57+01:00
Ludwik XVI (zcieli mu głowę gilotyną)
ucierpieli mieszkańcy Francji którzy także zostali ścięci

korzyści odniósł Joseph Ignace Guillotin który wmyslił gilotynę.(dużo mu zapłacili bo około 150 tys złotych monet
1 4 1
2009-11-21T14:13:29+01:00
Ludwik XVI któremu zieli głowę gilotyną, ucierpieli mieszkańcy Francji którzy także zostali ścięci. Korzyści odniósł Joseph Ignace Guillotin który wmyślił tą gilotynę.