Podane zdania zastąp uprzejmymi wypowiedziami:
Odczep sie-
Dałeś plame-
Nie gadaj tyle-
Nie wtrącaj sie-
Co tam mruczysz pod nosem-
Niech pani włączy komputer-
Niech sie pan przesunie-
Niech pani pomoże-
Niech pani to zapisze-
Niech pani nie przeszkadza-

2

Odpowiedzi

2009-11-21T12:15:29+01:00
Czy mógłbyś się przesunąć?
Nie rozmawiaj tyle.
Czy mógłbyś się nie wtrącać?
Co tam mruczysz pod nosem?
Czy może pani włączyć komputer?
Czy może pani się przesunąć?
Czy pomoże mi pani?
Czy może pani to zapisać?
Mogłaby pani nie przeszkadzać?
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T12:15:43+01:00
Odczep sie- zostaw mnie
Dałeś plame- nie postarałeś się
Nie gadaj tyle- mógłbyś tyle nie mówić?!
Nie wtrącaj sie- mógłbyś nie przeszkadzać ?!
Co tam mruczysz pod nosem- co mówisz?; nie słyszę
Niech pani włączy komputer- Proszę o włączenie komputera
Niech sie pan przesunie- Mogłaby się pani przesunąć
Niech pani pomoże- proszę panią o pomoc
Niech pani to zapisze- mogłaby to pani zapisać ?
Niech pani nie przeszkadza- mogłaby mi pani nie przeszkadzać ?
1 5 1