Odpowiedzi

2009-11-21T12:25:25+01:00

REF. Stoisz na rozdrożach świata - rapuj!
Robisz hiphop dla prawilnych chłopaków - Rapuj!
Czujesz to? Baunsujesz? - Rapuj!
Lirycznie wycinasz łaków - Rapuj! Rapuj!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T12:25:44+01:00
,,Jedność Lojalność Braterstwo-tego nauczyłem się bo w życiu jest cięzko"-RPI feat. HG-Pocisk
,,Kiedy wreszcie uda Ci się coś to za ciosem wyprowadź cios"-Morwa-Idź za ciosem
,,Są tacy którzy kradną bo mają takie hobby, są tacy którzy kradną bo są głodni"-Zip Skład-Rap Zajawka
` elo, miłość, przyjaźń, dobre słowo
tego nauczyłem się żyjąc hardcorowo`

W.N.B.


' Na szczęście jest siła jedna, która przeciwności niszczy
Znak trzymanej sztamy, który na niebie błyszczy ....
....Słowa do tych co im zawdzięczam wszystkie piękne te chwile
Za nich zawsze poręczam
Sytuacja nie zręczna gdy sam nie może się podnieść
Zawsze wyciągnięta ręka ....
....Dopóki będę miał za sobą ludzi
Dopóki istnieje to z nimi (z nimi)
Dopóki się śmieje z tymi samymi
Dopóki oddycham to przetrwam i nadzieję mam.....
....Trzeba ufać tylko swoim, z nimi trzymać się blisko
Ostrożnie iść do przodu, czasem może być ślisko.....
......Świąteczne nastroje jak chłopak spędza święta pod celą
Aż serce żąl ściska, łza w oczu błyska.....