Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T12:25:21+01:00
Za:
-uwazala kierowania sie Prawami Boskimi za najwazniejsze w swoim zyciu,
-bronila prawa czlowieka do godnego pochowku,
-byla wspanialym przykladem dla poddanych milosci, wiernosci i poswiecenia,
-nie wyrzadzila nikomu zadnej krzywdy,
-jej racje byly byly sluszne i sprawiedliwe.

Przeciw:
-nie byla posluszna wladcy,
-zlamala rozkaz Kreona
-byla zlym przykladem dla poddanych
-ponosi moralna odpowiedzialnosc za samobojstwo Haimona i Eurydyki,
-doprowadzila Kreona do rozpaczy i zalamania.
2009-11-21T12:36:30+01:00
Za
postępuje zgodnie z prawem boskim
odwieczny nakaz grzebania zwłok uważa za najważniejszy
nie zrobiła nikomu krzywdy
uwaza że obowiazkiem krewnych jest pochowanie zmarłego
jej racje są słuszne


przeciw
swoim postępkiem zyska sobie sławe
spzreciwia sie rozkazom kreona
nie liczy sie z jego zdaniem
ona ponosi odpowiedzialność za śmierć hajmona i eyrydyki
nie ważne jest dla niej co myslą inni
2009-11-21T15:09:08+01:00
Za :

- bronila prawa ludności
- byla wspanialym przykladem poświęcenia i miłości
- nie zrobiła nigdy żadnej przykrości innej osobie
- jej myśli byly mądre
- kierowała się prawem Boskim

przeciw :
- nie słuchała króla
- doprowadzila Kreona do zrozpaczenia
- zlamala rozkaz
- byla zlym przykladem dla innych
- ponosi odpowiedzialnosc za samobójstwo dwojga ludzi