Odpowiedzi

2009-11-21T12:56:29+01:00
21stopni E - do 74stopini W
Nie przekraczamy linii zmiany daty.
Jest 9:00 - czasu miejscowego
21+74=75 strefowego (i miejscowego)
75*4 min - 6 h 24 min
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T12:59:20+01:00
Samolot wystartował z Warszawy 21stopni E o godz. 9:00 czasu letniego i leciał w kierunku zachodnim. Lądowanie nastąpiło w New York 74 stopni W o 12:30 czasu strefowego. Jak długo leciał samolot ?


Warszawa - 21°E
New York - 74°W

74° + 21° = 95°
95°× 4min = 380min = 6h20min

Samolot leciał 6h20min