Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T12:40:42+01:00
3,4(4)=3,4
7,2(8)5=7,3
1,0(9)9=1,1
0,0(7)3=0,1
1,0(4)9=1,0
5,9(8)1=6,0
0,0(4)9=0,0
9,9(8)=10,0

( )- zaznaczenie cyfry części setnej
2 4 2
2009-11-21T12:53:08+01:00
Druga 4 to l.cz. setnych - 3,44≈ 3,4
8 to l. cz. setnych - 7,285≈ 7,3
pierwsza 9 to l. cz. setnych - 1,099≈ 1,1
7 to l. cz. setnych - 0,073≈ 0,1
4 to l. cz. setnych - 1,049≈ 1,0
8 to l. cz. setnych - 5,981≈ 6,0
4 to l. cz. setnych - 0,049≈ 0,0
8 to l. cz. setnych - 9,98≈ 10,0
3 5 3
2009-11-21T14:48:34+01:00
3,4[4]=3,4
7,2[8]5=7,3
1,0[9]9=1,1
0,0[7]3=0,1
1,0[4]9=1,0
5,9[8]1=6,0
0,0[4]9=0,0
9,9[8]=10,0

[ cyfra ] - części setne
2 4 2