Odpowiedzi

2009-11-21T12:44:02+01:00
192 zl x 20% = 38,40 zl

192 zl - 38,40 zl = 153,60 zl

153,60 zl x 20% = 30,72 zl

153,60 zl - 30,72 zl = 122, 80 zl

Buty kosztoowały 122,80 zł
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T12:46:55+01:00
192----80%
x----100%

x=(192*100%) : 80%
x= 19200% : 80%
x= 240

240 przed drugą obniżka

240----80%
x-----100%

x= (240* 100% ) : 80%
x= 24000% : 80%
x= 300

Cena przed pierwszą obniżką

Odp Buty w sezonie zimowym kosztowały 300 zł.


Pozdro :D
2 5 2