Odpowiedzi

2009-11-21T12:49:46+01:00
Ten oto człowiek siedzący na ławie oskarżonych powinien otrzymać karę śmierci, gdyż dopuścił sie ciężkich zbrodni. Po piersze beż żadnych skrupółów i z premedytacją potrafił zamordować ponad 20 osób, a 30 osób znajduje się w ciężkim stanie. Był bęzwzględny i okrutny, sprawił, że rodziny tych osób teraz bardzo ciężko cierpią. Dlatego właśnie ten człowiek zasłużył na karę śmierci.
45 3 45
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T12:56:06+01:00
Za karą śierci
-odstraszanie potęcjalnych przestępców
-będziemy mieli pewność że przestępca nie będzie w stanie kolejny raz popelnić zabójstwa itp.
-z budzetu panstwa nie będą pobierane fundusze na rzecz utrzymywania więźniów
-w odczuciu wielu osób jest to sprawiedliwa zapłata za wyrządzonee krzywdy "oko za oko ząb za ząb"
przeciw
sąd może sie mylić i po za padniećiu wyroku i jego wykonaniu dany7 człowiek nie odzyska życia jeżeli okaże sie niewinny
-śad może sie stać miejscem popęłniania morderstw(konkretni ludzie będą zeznawać nieprawde aby wyeliminować konkretne jednostki)
-sprzeciwia sie takiemu postępowaniu etyka, i wiele religi
-kara śmierci uważana jest za niehumanitarną
-nie jest udokumentowane to że kara śmierci naprawde odstrasza przestepców
-zabijając winnego stajemy sie takim jak on
miałem rozprawkę na ten temat jak znajdę to ci wyśle
5 4 5