Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T12:51:43+01:00
Są pytania takie jak
w jaki sposób robinson znalazł na wyspie
kogo tam poznał
jak poznał piętaszka
o piesku jaki miała na imię itp.
o kozie
jak sobie na tej wyspie radził
co zrobił samodzielnie

pomogłam jak mogłam
8 4 8
2009-11-21T12:53:13+01:00
To zależy, od tego co wam pani lub pan wybierze. Różnie, na przykład opisać jego jakąś przygodę ;D

Pozdrawiam . ;*
19 4 19