Polacz pojecia oznaczone cyframi z ich wyjasnieniami oznaczonymi literami.
1. substraty
2. reakcja syntezy
3. reakcja analizy
4. produkty
5. tlenki
6. utlenianie
7. spalanie
8. reakcja wymiany

a. gwaltowne utlenianie zachodzace z wydzielaniem ciepla i swiatla
b. zwiazki chemiczne tlenu z innymi pierwiastkami chemicznymi
c. reakcja chemiczna, w ktorej z kilku substratow powstaje kilka produktow
d. substancje uzyte w reakcji i ulegajace przemianom
e. laczenie sie pierwiastkow z tlenem
f. substancje powstajace w wyniku reakcji chemicznych
g. skladnik powietrza podtrzymujacy spalanie
h. reakcja chemiczna, podczs ktorej z jednego substratu powstaje kilka produktow
i. reakcja chemiczna, podczas ktorej z kilku substratow powstaje jeden produkt

2
1 d , 2 i , 3 h , 4 f, 5 b ,6 e, 7 a , 8 c

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T12:56:30+01:00
1 - d
2 - i
3 - h
4 - f
5 - b
6 - e
7 - a
8 - c
59 4 59
2009-11-21T12:56:31+01:00
1d, 2i,3h, 4f, 5b, 6e, 7a, 8c
34 4 34