Odpowiedzi

2009-11-21T13:09:36+01:00
Moim zdaniem symbole narodowe nie są otaczane dużym szacunkiem. Niektórzy ludzie niszczą symbole poprzez wandalizm. Niszczą pomniki, wyrywają ogrodzenia do nich i malują po nich. uważają,że to dobre. A własnie nie. Również flagi są traktowane jak zwykły materiał, którym można się owinąć . Ludzie czasami nie myślą, czy robią coś dobrze. Tak byc nie powinno. Trzeba uświadamać ludzkości,że trzeba oddawać szacunek symbolom narodowym, dbać o nie , a nie niszczyć.
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T15:04:35+01:00
Według mnie symbole narodowe są dziś szanowane w przeciwieństwie do niszczących i palących flagi faszystów z początku XX wieku.
Są ludzie którzy stawiają interesy swojego państwa ponad inne narody.Często są oni nazywani nacjonalistami,ale zdarza się, że właśnie ksenofoby pawają niechęcią do innych narodów wynika to ,np. z poczucia wyższosci nad innymi narodami lub ze strachu i to tacy ludzie w większości nie szanują symboli narodowych.
4 5 4