Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T13:11:18+01:00
Niebieski ptak - próżniak, lekkoduch
błękitna krew- przynależność do rodziny arystokratycznej
zielone lata-lata błogości
zielona szkoła- nauka bez stresu
różowe okulary- optymizm
czarne myśli- pesymizm, przewidywanie zła
węgielny kamień- początek, podstawa czegoś
ślepy traf- cos bez zaangażowania ale trafnego
dantejskie piekło-strach, przerazenie
26 4 26
2009-11-21T13:21:25+01:00
Niebieski ptak - ktoś nieodpowiedzialny, nierozsądny; człowiek, który nie lubi pracować, unikający pracy; pasożyt

błękitna krew- arystokratyczne pochodzenie; przynależność do wysokiego rodu arystokracji

różowe okulary - postrzegać wszystko z optymizmem, widzieć tylko dodatnie strony czegoś,

czarne myśli- ponure, smutne przypuszczenia, złowróżbne przewidywania

węgielny kamień- podstawa czegoś, początek


zielona szkoła- wycieczka szkolna

dantejskie piekło- zachowanie się tłumu ludzi, ogarniętych strachem, rozpaczą a. paniką, w warunkach chaosu, zamieszania, w sytuacji trudnej, dramatycznej, katastrofalnej; sceny wstrząsające, makabryczne, koszmane.

13 4 13
2009-11-21T13:29:57+01:00
1. Człowiek, który nigdzie nie pracuje, żyje na czyjś koszt
2. Pochodzenie arystokratyczne
3. Lata młode swojego życia
4. Wycieczka kilku dniowa łącząca wypoczynek z nauką
5. Ktoś postrzega coś zbyt optymistycznie, nie dostrzega wad i zagrożeń
6. ponure przypuszczenia
7.nowo budowlany obiekt
8. Szczęście
9. Piekło na Ziemi
7 4 7