Odpowiedzi

2009-11-21T13:05:45+01:00
Jest to deltoid
obwód: 2a+2b
a,b-boki
10 1 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T13:17:09+01:00
Odwód: 2a+2b
a,b- to boki
Jest to deltoid :]
Myśle ze pomogłem :P
8 1 8
2009-11-21T13:18:55+01:00
To jest deltoid. Obwód:
(z tr. prostokątnego- twierdzenie pitagorasa)
długość odcinka /ab/= 6 do kwadratu+3 do kw=/ab/do kw
długość odcinka /ab/=36+9=ab do kw
45= /ab/ do kw
ab=pierwiastek z 45=3 pierwiastki z pięciu
długość odc. /cb/= 3 pierwiastki z pięciu
długość odc. /ad/= 2 do kw+ 3 do kw= pierwiastek z 13
długość odc. /dc/=2 do kw+ 3 do kw= pierwiastek z 13
obw= pierwiastek z 13+pierwiastek z 13+3 pierwiastki z pięciu+3 pierwiastki z pięciu= dwa pierwiastki z 13+ 6 pierwiastków z 5

35 2 35