Odpowiedzi

2009-11-21T13:13:54+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T13:18:22+01:00
Tkanka nabłonków:
duże zdolności regeneracyjne,
komórki są słabo wyspecjalizowane, czyli ich plan budowy nie od biega od klasycznego modelu budowy komórki zwierzęcej.
tkanka łączna:
duża ilość substancji międzykomórkowej,
duże zdolności regeneracyjne
tkanka mięśniowa
słabe zdolności regeneracyjne
komórki mięśniowe są wysoce wyspecjalizowane,
1 5 1
2009-11-21T13:45:49+01:00
1) SPRĘŻYSTOŚĆ
2)ELASTYCZNOŚĆ