Odpowiedzi

2009-11-21T13:09:56+01:00
Możesz dzielić się z innymi opowiadając im o Bogu , dając im przykład wiary i pomagając im zrozumieć pismo święte.
80 4 80
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T13:16:51+01:00
Wiara w Boga możesz się dzielić z innymi poprzez Pismo Święte. Można zachęcić ich do przeczytania opowiści z I w.n.e. Możesz także zachęcic te osboty na mszę świetą lub na pierwszy piątek bądź sobotę, poprez modlitwę.
123 4 123
2009-11-21T13:18:07+01:00
Wiarą Boga z innymi mogę dzielić się pomagając. Gdy ktoś jest chory podać mu lek, lub posiedzieć z nim i porozmawiać. Tą wiarą mogę się też dzielić w sposób zawożenia i przywożenia kogoś do i z kościoła. Gdy ktoś nie morze poradzić sobie z zakupami to wziąć i ponieść. Pocieszać kogoś w trudnych sytuacjach i zabrać go czy ją na zakupy. Można też dać pieniądze lub kupić coś do jedzenia.
98 4 98