Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T13:14:49+01:00
Nie kardzy człowiek potrafi zaufać Bogu. Są ludzie kturzy posiadają wiare ale niechcą tego pokazywać. Jedni sie boją prześladowań a inni niechcom sie narazić na śmieszność. Najczęściej w tych czasach ludzie kturzy wierzą są czasem szykanowani przez tych kturzy niewierzą. Mimo to człowiek może zaufać Bogu.
2 5 2
2009-11-21T13:38:19+01:00
Ludzie na pewno są różni jedni inni od drugich
każdy jest sobą i ma swoje własne wartości
jedni wierzą w Boga nie wstydzą sie tego , chodzą do koscioła modlą sie potrafią walczyć z tymi którzy ich ośmieszają chcą ich nawrócić na inna swoją wiare
są też ludzie którzy nie wiedzą ponieważ mówią "nie wierze w to co jest nie widzialne" może to jest i prawda ale każdy wie że óg istnieje tak już jest od daawien dawna ale oni nie wierzą w to mają inne swoje wartości albo po prostu nie wierzą bo biją sie reakcji innych
1 5 1
2009-11-21T15:37:55+01:00
Moim zdaniem nie każdy potrafi zaufać Bogu. Są ludzie którzy modlą się na pokaz. Inni moga żadko chodzić do kościoła a modlić się w domu i obdarzać Boga miłością . A w końcu najważniejsza jest nasza wiara a nie to żeby się pokazać . Przecież Boga nie da się oszukać.