1.Podaj przypadek, liczbe, i rodzaj zwiążkow wyrazów:
A) każdą chwilą
B purpurowe światło
C błękitna mgła
D zatoki morskiej
E daleka wyżyna

2.Od podanych przymiotników utwórz przysłówki:
świeży
szkarłatny
słoneczne
daleki
Prosze o pomoc

3

Odpowiedzi

2009-11-21T13:12:27+01:00
2. świeżo
Szkarłatnie
Słonecznie
daleko
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T13:36:01+01:00
1 A) l.poj., rodzaj żeński, przypadek Narzędnik
B) l.poj., rodzaj nijaki, przypadek Mianownik
C) l.poj., rodzaj żeński, przypadek Mianownik
D) l.poj, rodzaj żeński, przypadek Dopełniacz
E) l.poj, rodzaj żeński, przypadek Mianownik
2. świeżo
szkarłatnie
słonecznie
daleko
2009-11-21T13:39:32+01:00
2 świeżo
szkarłatnie
słonecznie
daleko