Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T13:26:37+01:00
Szczęścia,zdrowia w Nowym Roku,
Na wigilii śledzia z potoku,
Prezentów moc pod choinką,
Wesołych kolęd z rodzinką,
Każdy wyjada cukierki z choinki,
A szampan pryska w fajerwerki,
Bądźcie zawsze mili i szczerzy,
mądrzy wierni i uczciwi.




Wierszyk wymyślony przeze mnie i przez moją przyjaciółkę Nainkę 003!!! ;** <333 :)
  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T14:15:48+01:00
Kiedy świąteczny stół się ugina ,
śpiewa kolędy cała rodzina ,
na niebie pierwsza gwiazdka juz świeci
niech Cię bogaty Mikołaj odwiedzi .