Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T13:30:21+01:00
1prostokątna serwetka; O=2 * 30 + 2 * 20 = 60 + 20= 100
4 serwetki; 4 * 100 =400 cm - tyle było koronki
kwadrat; 0bwód= 4 * 15 = 60
400/60=6,666...=6
4 4 4
2009-11-21T13:30:30+01:00
Serwetki prostokątne:
30+30+20+20=100cm - koronka na jedną serwetkę
100*4=400cm- koronka na cztery serwetki
serwetki kwadratowe:
15*4=60 cm
400/60=6.666666

Odp:Można obszyć 6 serwetek w kształcie kwadratu.
4 5 4