Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T13:29:17+01:00
Wiemy że 1 ar=10m\cdot 10m=100m^2
0,3ar=30m^2
Oznaczymy liczbę sadzonek za x i liczymy rówanie:
\frac{30m^2}{0,5m^2}\cdot 7=x
x=60\cdot 7=420
Tyle sadzonek :)

5 3 5
2009-11-21T13:34:54+01:00
0,5 m² - 7 sadzonek
1 ar = 100 m²
0,3 ar = 100 razy 0,3 = 30 m²
0,5 m² - 7 sadzonek
30 m² - x sadzonek
x = 30 razy 7 dzielone przez 0,5 = 210/0,5 = 420
420 sadzonek trzeba kupić
6 5 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T13:38:35+01:00
0,5 m² - 7
1 ar = 100 m²
0,3 ar = 100 razy 0,3 = 30 m²
0,5 m² - 7
30 m² - x sadzonek
x = 30 razy 7 dzielone przez 0,5 = 210/0,5 = 420
Odp:Nalezy kupić 420 sadzonek
9 5 9