Odpowiedzi

2009-11-21T13:43:38+01:00
[(11/5+0,4):½-2⅖]×7½=[2,6:0,5-2,4]×7½=[5,2-2,4]×7½=2,8×7,5=21

(21-3):3=6

sprawdzenie: 6×3+3=21

Odpowiedź:Liczba której 350% wynosi 21(wynik z działania) to 6.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T13:47:01+01:00
Znajdź liczbę , której 350% wynosi:
[(11/5 + 0,4) : ½ - 2 ⅖ ] × 7 ½ =
[(2,2+0,4):0,5-2,4]×7,5=
[2,6:0,5-2,4]×7,5=
[5,2-2,4]×7,5=
2,8×7,5=21

350%---21
100%---x

350%x=21×100%
350x=2100/:350
x=6

spr
350%*6=21
3 3 3
2009-11-21T14:38:06+01:00
[(11/5 + 0,4) : ½ - 2 ⅖ ] × 7 ½ =
[(2,2+0,4):0,5-2,4]×7,5=
[2,6:0,5-2,4]×7,5=
[5,2-2,4]×7,5=
2,8×7,5=21 - 350% liczby x

350% - 21
100% - x

350%*x=21*100%
350x=2100/:350
x=6

sprawdzenie
350%*6= 350*6 / 100 = 21

Odp. Liczba 6 jest szukaną liczbą.