Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T13:47:39+01:00
Masz tu przykład :
1. Zebranie zwierząt w stodole.
2. Opowieść Majora o wizji świata bez ludzi.
3. Nauka hymnu „Zwierzęta Anglii”.
4. Śmierć Majora.
5. Odbicie folwarku ludziom.
6. Zmiana nazwy z Folwarku Dworskiego na Folwark Zwierzęcy.
7. Nauka czytania i pisania.
8. Ustanowienie siedmiu przykazań.
9. Ciężka praca zwierząt na roli.
10. Próba odzyskania folwarku przez pana Jonesa.
11. Nazwanie tej bitwy „bitwą pod Oborą”.
12. Ucieczka Mollie.
13. Rosnąca rywalizacja Snowballa i Napoleona.
14. Wygnanie Snowballa.
15. Ogłoszenie Snowballa zdrajcą.
16. Sprawowanie rządów przez Napoleona.
17. Budowa wiatraku.
18. Handel z ludźmi.
19. Łamanie przykazań przez świnie.
20. Zburzenie wiatraka.
21. Napoleon wyznacza nagrodę za schwytanie Snowballa.
22. Zwierzętom doskwiera głód.
23. Druga budowa wiatraka.
24. Łamanie kolejnych przykazań.
25. Squealer wyjaśnia wszystkie niedomówienia.
26. Wysadzenie wiatraka.
27. Kolejna jego budowa.
28. Wywyższanie świń.
29. Napoleon sprzedał Boxera do rzeźni.
30. Świnie zaczynają chodzić na dwóch nogach.
31. Likwidacja przykazań.
32. Narastający niepokój wśród zwierząt.
33. Powrót do starej nazwy Folwark Dworski.
34. Upodobnienie się świń do ludzi.
2009-11-21T13:47:42+01:00
1.Wesele Tetydy i Peleusa
2.Przybycie bogini Eris i wręczenie jabłka niezgody
3.Sąd Parysa - wręczenie jabłka Afrodycie
4.Powrót Parysa na dwór trojański
5.Pobyt na dworze króla Menelaosa
6.Porwanie Heleny
7.Postanowienie o wojnie
8.Stawienie sie Achillesa w szeregi wojska
9.Żądanie wydania Heleny złożone przez Menelaosa i Odyseusza
10.Odmowa trojan
11.Rozpoczęcie działań wojennych
12.Potyczki i pojednki '
13.Zabicie Petrokklosa przez Hektora
14.Pojedynek Achillesa z Hektorem
15.Zemsta Achillesa
16.Prośba Priama
17.Uroczystości pogrzebowe
18.Śmierć Achillesa
19.Kłótnia o zbroję Achillesa
20.Śmierć parysa
21.Podstęp Heleny , porwanie drogocennej świętości
22.Odwrót Greków
23.Wprowadzenie drewanianego konia do Troi
24.Rzeź Trojańczyków
1 1 1