Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T13:45:42+01:00
-osłabienie organizmu
-częstsze infekcje
-niedobór witaminy B12;
-wielość produktów zbożowych i nabiałowych co może być bardzo tuczące;
-bogactwo błonnika (podrażnia niektóre wrażliwe systemy pokarmowe);
-czas potrzebny na właściwe przygotowanie posiłku;
-dysponowanie odpowiednią wiedzą i doświadczeniem kulinarnym;
-niedobór żelaza oraz kwasu foliowego (może doprowadzić do anemii);
-ryzyko niedoboru witaminy D i B12 ( występuje najczęściej u wegan, którzy nie uzupełniają diety preparatami farmakologicznymi);
2009-11-21T13:51:00+01:00
Wady:
-niedobór żelaza oraz kwasu foliowego co może doprowadzić do anemii
-niedobór witamin D i B12 (nie występują w produktach roślinnych)
-niedobory aminokwasów
-niedobór białka
-czas potrzebny na właściwe przygotowanie posiłku
Myślę że pomogłem.Pozdrowionka :)