Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T13:56:10+01:00
Owady:
-Zapylają rośliny
-Przyspieszają rozwój materii
-Rozsiewają nasiona
- Niszczą szkodniki
-daja pozywienie np.pszczoły pracujac daja czlowiekowi miód
-Stanowią pożywienie dla licznych ptaków, ssaków, gadów, płazów, a także niektórych ryb
7 3 7
2009-11-21T13:56:12+01:00
-Niszczą szkodniki
-Zapylają rośliny
-Przyspieszają rozwój materii
-Rozsiewają nasiona
3 3 3
2009-11-21T14:21:16+01:00
Pozytywne
- wytwarzają pokarm (np. pszczoły)
- mogą stanowić pokarm
- zapylają kwiaty
- biorą czynny udział w przyspieszaniu obiegu materii w środowisku
- dodatnie oddziaływanie na glebę (np. przez mrówki )
Negatywne
- wyrządzanie znacznych szkód w uprawach
- niektóre z nich odżywiają się krwią zwierząt, ludzi
4 4 4