Odpowiedzi

2009-11-21T14:08:31+01:00
Reportaż np. Jesteś rycerzem z oddziału Rolanda. Złóż królowi reportaż z tragicznej wyprawy( Pieśń o Rolandzie)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T14:09:01+01:00
Napisz dlaczego ludzie potrzebują wolności i co się dzieje, jeśli tej wolności nie mają, podaj jakieś przykłady np. państwa, w których kobiety są całkowicie podległe mężczyzną (są tam traktowane jak przedmioty).