Odpowiedzi

2009-11-21T13:56:49+01:00
W TAJEMNICZYCH OKOLICZNOŚCIACH ZNIKNĘŁY 44 g CZEKOLADY, CO STANOWI 44% TABLICZKI. ILE WAŻYŁA TABLICZKA CZEKOLADY?

44g -----------0,44
x-------------1
0,44x=44 |:0,44
x=100g
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T13:56:49+01:00
Na proporcje
44g----------44%tabliczki
1%tabliczki----------44g : 44% = 1g
100%tabliczki------------1g * 100% = 100g
Odp. Tabliczka ważyła 100g.
2 1 2
2009-11-21T13:59:13+01:00
44+44= 88

88g - 88%
22 g - x%

88g + 22g = 100g.
(88% + 22% = 100%)
Odp. Czekolada ważyła 100 g.

Chyba dobrze
1 1 1