Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-21T14:00:46+01:00
Lubię słuchać jak pada deszcz ,ponieważ wydaje on niesamowite i przestrzenne dżwięki uderzajac w rynny lub w okna.Dzięki nim mogę zanurzyć się w swoich marzeniach i rozmysleniach .
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T14:04:55+01:00
Najbardziej lubie gdy pada deszcz.Moge wtedy pomyslec i mieć troche czasu na przemyślenie tródnych spraw.Lubie tagże wyjść na dwór i wskoczyć w wielką i pełną kałużę. Potem siadam w fotelu zaparzam herbate i odprężam sie przy odgłosie kapania kropel.Kiedyś gdy byłem mały bałem sie deszczu ale nie wiem do tej pory dlaczemu.Teraz wiem że to nic srasznego i moge sie przy nim odpręzyć.Myśle że każda pogoda jest interesujaca ale najbardziej na świecie uwielbiam deszcz.
2 3 2