Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T13:58:13+01:00
1 hektar = 100 arów
0,96 hektara = 96 arów

1/3 * 96 arów = 32 ary SAD
2/3 * 96 arów = 64 ary WARZYWA
12 5 12
2009-11-21T14:09:50+01:00
⅓ *0,96ha= 0,32 ha taką powierzchnię zajmuje sad

od całej powierzchni ogrodu teraz odejmujemy powierzchnię sadu, aby otrzymać powierzchnię przeznaczoną na warzywa

0,96-0,32=0,64 ha zajmują warzywa
1ha=100 ar
0,64*100=64 ary przeznaczono na warzywa
1 1 1
2009-11-21T14:17:16+01:00
1 Ha to 100 a
0,96 Ha - 96 a
96*1/3 = 32/1 = 32 a
96a-32a=64a
Odp: Warzywa zajmują 64a
4 5 4