Odpowiedzi

2009-11-21T14:01:36+01:00
3/10x=4,5
3x=45
x=15

15+4,5=19,5

Odp:Ola i jej brat zarabiają łącznie 19,5 zł na godzinę.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T14:03:30+01:00
4.5zł-30%
x-130%
x=130% * 4.5zł : 30zŁ=19.5 zł
odp. W czasie godziny zarabiają 19.5 zł
1 1 1
2009-11-21T14:13:35+01:00
4,5 zł to 30% zarobku Oli
x to 100%

x=(4,5*100%)/30%=15 zł zarabia Ola

4,5 zł zarabia Maciek

15+4,5 = 19,5 zł zarabiają razem
2 2 2