Odpowiedzi

2009-11-21T14:13:55+01:00
- wzywać pomoc
- pomagać innym
- odpłacać się dobrem
1 3 1
2009-11-21T14:14:14+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T14:16:11+01:00
Na pewno nie tolerować go. Jeśli możemy zrobić coś w tym kierunku, strać się aby tego zła było jak najmniej. My sami też winniśmy być opanowani, żeby nie doprowadzić się do sytuacji, która jest wyraźnym złem z naszej strony. Jeżeli widzimy, gdy ktoś popełnia jakiś zły uczynek, nie patrz na to, zrób coś z tym zwróć uwagę, odezwij się.
3 3 3