Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T14:11:41+01:00
Cały rozwój i ekspansja motoryzacji zaczęła wnikać coraz głębiej i bezpardonowo w środowisko naturalne, nie licząc się z konsekwencjami i ofiarami po stronie natury. Skutkiem tego wzrósł poziom zanieczyszczenia i degradacji środowiska naturalnego człowieka tak w wielkich aglomeracjach miejskich (jak i poza nimi), na skutek zwiększonego wytwarzania spalin, zbyt dużego hałasu i braku możliwości utylizacji odpadów ze składowanych wraków.

Zapobieganie:
- używanie rowerów, chodzenie na pieszo
- kupowanie ekologicznie działających aut
1 5 1
2009-11-21T14:12:05+01:00
Im więcej transportu tym więcej spalin, co znaczy ze dziura ozonowa zostanie powiękrzona tereny dawniej leśnie zostaną zniszczone przez kwaśnie deszcze lub wykarczowane dla nowej obwodnicy lub drogi tankowce coraz częściej będą się rozbijać o wywoływać katastrofy ekologiczne ponieważ będą MUSIŁY CORAZ TO SZYBCIEJ DOSTARCZAĆ PALIWO ZE WZGLĘDY NA JEGO WIELKIE ZAPOTRZEBOWANIE, LECZ MOŻEMY TEMU ZAPOBIEC ROZWIJAJĄC PRZemysł samochodów elektronicznych zakazując jazdy starymi autami i ograniczając ich dostęp dla ludzi
2009-11-21T14:14:35+01:00
Często wycina się pobliskie lasy, aby poszerzyć teren drogi, cierpi na tym zarówno flora jak i fauna lasów.Zanieczyszcza się leśne strumyki, pobliskie rzeki oraz jeziora, nie stosuje się przyjaznych środowisku olejów oraz wyrzuca odpadki, tworząc wysypiska.
1 3 1