Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Aga9
  • Początkujący
2009-11-21T14:13:35+01:00
Napiszę rozwiązania tak jak są ułożone zdjęcia

lasy sosnowe,lasy mieszane
grądy, lasy łęgowe
4 5 4
2009-11-21T14:15:44+01:00
1.Sosnowe
2.Brzozowe
3.Bukowe
4.Dębowe
4 2 4
2009-11-21T14:21:13+01:00
IMO powinno być tak:
pierwsza fotka u góry- las sosnowy
druga u góry - las mieszany
pierwsza na dole - może to być albo buczyna albo grąd.. chociaż bardziej to drugie
druga na dole - łęg
3 5 3