Jak Ania Shirley bohaterka powieści "Ania z Zielonego Wzgórza" reagowała na otaczający ją świat i ludzi:
a) przyjaźń z Dianą,
b) znajomość z Gilbertem.

BŁAGAM!!!! Nie mam pojęcia co napisać.. Przynajmniej podpowiedzcie jak to napisać.. Ale liczę na całą odpowiedź ;))

2

Odpowiedzi

2009-11-21T14:23:32+01:00
Z przyjaźnią z Dianą bardzo dobrze lubiła się z nią bawić w wolnych czasach zawsze z nią przebywała

Znajomość z Gilbertem nie wpływała na nią dobrze, Gilbert cały czas jej dokuczał a Ania nie pozwoliła sobie na takie traktowanie

Mam nadzieje że o to ci chodziło
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T14:43:23+01:00
Ania Shirley :

a) Na przyjaźń z Dianą ogólnie dobrze reagowała. Jako przyjaciółki bardzo się uzupełniały spokojna i nieśmiała Diana z szaloną i ciekawską Anią. Obie bardzo lubiły spędzać razem czas, więc Ania często za bardzo skupiała się na rozmyślaniu o tym co będzie robiła z Dianą zamiast skupić się na swoich obowiązkach. Przyjaźń tez jej dużo dała zaczęła jeszcze bardziej cieszyć się życiem dzieki swojej bratniej duszy.

b) Z Gilbertem Ania na początku książki nie utrzymywała dobrych stosunków. Jednak według mnie dzięki rywalizacji z Gilbertem wiele zyskała: miała motywacje powrotu do szkoły, zdobywała dużo lepsze stopnie i w duchu zawsze go szanowała.