Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T14:19:53+01:00
Narcyz jest:
- zapatrzony w siebie
- przemądrzały
- nie miły dla innych, którzy nie wyglądają pięknie
Uwiebia:
- strojenie i patrzenie w lustro
2009-11-21T14:25:39+01:00
1.Najczęściej ma 6 listków
2.Listki koloru białego lub żółtego
3.W środku ma dodatkową część zwaną przykoronkiem podobną do dzwonka
4.Część ta może być w takim samym kolorze jak listki lub w kolorze żółtym albo pomarańczowym
5. Osadzony na całkiem długiej łodyżce
6. Najczęściej rośnie w grupach czasami osobno.

Miało być 4 ale jest 6 punktów :)
Pozdrawiam.