Maksymalna głębokość Rowu Mariańskiego Oceanu Spokojnego wynosi 11 034 m p.p.m. Najwyższa góra Swiata Mount Everest ma 8848 m n.p.m. Oblicz różnicę wysokości między najwyższym i najniższym punktem na Ziemi. Wynik zaokrąglij do 0,1 km.

2

Odpowiedzi

2009-11-21T14:21:13+01:00
8848 + 11 034 = 19 882 m = 19,882 km = 19,9 km
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T14:21:44+01:00
8848m-(-11034)m=8848m+11034m=19 882m=19,882km≈19,9km
20 3 20