Odpowiedzi

2009-11-21T14:21:10+01:00
Nie. Obrazem punktu A(-2;-1) w symetrii środkowej względem początku układu współrzędnych byłby punkt B (-2,1).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T14:28:10+01:00
W symetrii względem początku układu współrzędnych obrazem punktu A (x,y) jest punkt B ( -x,-y)
W tym przypadku zmianie uległ tylko x więc punkt B NIE jest obrazem punktu a w symetrii względem początku układu współrzędnych.
2009-11-21T14:59:30+01:00