Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T14:25:06+01:00

Młodsza siostra Alina ma piękne, złote włosy splecione w gruby warkocz, różaną cerę i fiołkowe oczy. Jest tak ładna, że Kirkor nazywa ją aniołem. Ma także bardzo dobry charakter. Żyje w biedzie, ale ciężka praca jej nie przeraża. Chętnie wykonuje swoje obowiązki, a także wyręcza matkę i siostrę. Kocha je bardzo i gdyby została żoną Kirkora, na pewno zabrała by je do zamku. Pragnie szczęścia nie tylko dla siebie, ale dla całej swojej rodziny. Jest bardzo otwarta, serdeczna dla innych i szczera. Niestety jej ufność i łatwowierność obracają się przeciwko niej. Ginie z rąk siostry, bo nie podejrzewa jej o to, że mogła by ją skrzywdzić.

Balladyna jest przeciwieństwem Aliny. To zła, leniwa i egoistyczna dziewczyna. Nie kocha matki, a o siostrę jest zazdrosna i nienawidzi jej. Zabija ją bez litości i wyrzutów sumienia, żeby poślubić Księcia. Wypiera się własnej matki i wygania ją z zamku, skazując na pewną śmierć. Jest niewierna, nieuczciwa, zaborcza i żądna władzy. Właśnie dla władzy zabija wszystkich, którzy stają na jej drodze. Nie cofa się nawet przed zbrodnią mężobójstwa. Jej pewność siebie i duma obracają się przeciwko niej, bo musi wydać wyrok na samą siebie. Ginie od uderzenia pioruna.

2009-11-21T14:38:58+01:00
Http://pl.shvoong.com/books/mythology/120081-charakterystyka-por%C3%B3wnawcza-aliny-balladyny/