Odpowiedzi

2009-11-21T14:24:45+01:00
Wada:
- jest kruche
- kaleczy
- jest cięzkie


zaleta:
- przezroczyste
- gladkie
- odporna na zmiany temperatur
- nie przepuszcza wody
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T14:27:09+01:00
Zalety:
dobrze przewodzi promienie widzialne
ie przewodzi ciepła ani elektryczności
ma twardą powierzchnię nie reagującą z większością chemikaliów.

wady:
kruche,
mała wytrzymałość na naprężenia cieplne
1 1 1